مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

سلام خوش آمدید

۱۱۰ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دریافت فایل

مقاله نقش مبلمان شهری در توسعه گردشگری (شهر ساری)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf مقاله درباره نقش مبلمان شهری در توسعه گردشگری  مطالعه موردی (شهر ساری) می باشد. این فایل شامل 20 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

فایل PDF خلاصه کتاب شیمی معدنی (نانو شیمی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب شیمی معدنی (نانو شیمی) می باشد. این فایل شامل319 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

فایل pdf جزوه آموزشی متریال piping

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزشی متریال piping می باشد. این فایل شامل19 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

فایل pdf جزوه درسی اصول GIS

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه درسی اصول GIS علیرضا حیدری نیک می باشد. این فایل شامل 22 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

جزوه آموزشی انواع قرصهای خواب آور و آرامبخش

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزشی انواع قرصهای خواب آور و آرامبخش می باشد. این فایل شامل 7 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf جزوه کامل اصول سرپرستی (وظایف و نقش های سرپرستی )

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf  جزوه کامل اصول سرپرستی (وظایف و نقش های سرپرستی) گروه هدف : مدیران ، سرپرستان ،کارشناسان می باشد. این فایل شامل 111 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

لغت نامه روانشناسی کمبریج (فیزیکولوژی به زبان انگلیسی )

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf لغت نامه روانشناسی کمبریج (فیزیکولوژی به زبان انگلیسی ) نویسنده: David Matsumoto می باشد. این فایل شامل 609 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

فایل جزوه درسی مهندسی فناوری اطلاعات (سیستم ارتباطات)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه درسی مهندسی فناوری اطلاعات (سیستم ارتباطات) می باشد. این فایل شامل 14 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

فایل word تحقیق درباره ویژگیهای ترمز ایمنی آسانسور (پاراشوت)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل word تحقیق درباره ویژگیهای ترمز ایمنی آسانسور (پاراشوت) می باشد. این فایل شامل 18 صفحه می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf خلاصه کتاب علم قضاوت در اسلام از دیدگاه کتاب و سنت

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب علم قضاوت در اسلام از دیدگاه کتاب و سنت  تالیف دکتر محمدصادقی تهرانی می باشد. این فایل شامل 46 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

انواع پاورپوینت با بیش از پنجاه هزار موضوعات علمی متفاوت جزوات درسی و دانشگاهی خلاصه کتاب,مقاله,تحقیق, پروژه ها,طرح تفصیلی, و ....برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری درزمینه تمامی رشته های علوم پایه و علوم انسانی, فنی مهندسی و دکتری....