مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

سلام خوش آمدید

۱۵۰ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دریافت فایل

دانلود مقاله پژوهشی درباره کاربرد داده کاوی در بیماران مبتلا به آسم

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین فایل pdf مقاله پژوهشی درباره کاربرد داده کاوی در بیماران مبتلا به آسم می باشد. این فایل شامل 11 صفحه و در غالب فرمت pdf  تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود فایل پاورپوینت آلودگی محیط زیست 

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین و جامع ترین فایل پاورپوینت آلودگی محیط زیست است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل 35 اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

فایل پاورپوینت دستورالعمل برقراری تماس پوست با پوست مادر و نوزاد 61 اسلاید

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین و جامع ترین فایل پاورپوینت دستورالعمل برقراری تماس پوست با پوست مادر و نوزاد و شروع تغذیه با شیر مادر در ساعت اول تولد است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل 61 اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کتاب ریاضیات نهم مبحث اتحادها

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین و جامع ترین فایل پاورپوینت کتاب ریاضیات نهم مبحث اتحادها است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل 31 اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کارگاه وکسلر (آشنایی،اجرا،تفسیر و کاربرد هوش وکسلر)

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین و جامع ترین فایل پاورپوینت کارگاه وکسلر (آشنایی، اجرا، تفسیر و کاربرد هوش وکسلر) است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل 72 اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

پاورپوینت فصل پانزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا (نتیجه گیری مقایسه ای)

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین و جامع ترین فایل پاورپوینت فصل پانزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا  تحت عنوان نتیجه گیری مقایسه ای به سوی درمان فرا نظری است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل 24 اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

پاورپوینت فصل سیزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا (درمانهای استنباط گرا)

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین فایل پاورپوینت فصل سیزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا تحت عنوان درمانهای استنباط گرا : درمان راه حل مدار و داستان درمانی اینسو کیم برگ است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل 17 اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

پاورپوینت فصل دوازدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا (درمانهای حساس نسبت به جنسیت)

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین و جامع ترین فایل پاورپوینت فصل دوازدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا تحت عنوان درمانهای حساس نسبت به جنسیت و فرهنگ است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل 22 اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

پاورپوینت فصل یازدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا (درمانهای سیستمی ویرجینیا ستیر)

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین و جامع ترین فایل پاورپوینت فصل یازدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا تحت عنوان درمانهای سیستمی ویرجینیا ستیر است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل 30 اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

پاورپوینت فصل دهم کتاب نظریه های روان درمانی پروچاسکا (درمانهای شناختی آلبرت آلیس)

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین و جامع ترین فایل پاورپوینت فصل دهم کتاب نظریه های روان درمانی پروچاسکا تحت عنوان درمانهای شناختی آلبرت آلیس است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل 30 اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

انواع پاورپوینت با بیش از پنجاه هزار موضوعات علمی متفاوت جزوات درسی و دانشگاهی خلاصه کتاب,مقاله,تحقیق, پروژه ها,طرح تفصیلی, و ....برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری درزمینه تمامی رشته های علوم پایه و علوم انسانی, فنی مهندسی و دکتری....