مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

سلام خوش آمدید

۱۲۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

دریافت فایل

pdf جزوه درس کنترل صنعتی مهندس طهماسبی

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع  pdf  جزوه درس کنترل صنعتی مهندس طهماسبی می باشد. این فایل شامل 104 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

پاورپوینت خلاصه درس بررسی مقابله ای ساخت جمله فارسی و انگلیسی

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع  pdf پاورپوینت خلاصه درس: بررسی مقابله ای ساخت جمله فارسی و انگلیسی تالیف دکتر لطف الله یارمحمدی رشته مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور می باشد. این فایل شامل 219 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

جزوه ریاضیات حد و پیوستگی توابع به همراه مثالها و تستهای کنکور سراسر ی

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع  pdf جزوه درسی ریاضیات حد و پیوستگی توابع به همراه مثالها و تستهای کنکور سراسر ی می باشد. این فایل شامل 39 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf پاورپوینت جزوه مدیریت زنجیره تامین SCM

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع  pdf پاورپوینت جزوه مدیریت زنجیره تامین SCM می باشد. این فایل شامل 51 صفحه و شامل نکات کلیدی و منتخب می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf راهنمای کاربردی طراحی و ساخت سیستمهای هیدرولیک

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع  pdf راهنمای کاربردی طراحی و ساخت سیستمهای هیدرولیک قابل استفاده برای مهندسین مکانیک، طراحان ماشین، تکنیسین های تعمیرات و فروشندگان قطعات هیدرولیک تالیف مهندس امیر هوشنگ وهابزاده می باشد. این فایل شامل 75 می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت تالیف طاهره فیضی

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت تالیف طاهره فیضی می باشد. این فایل شامل 111 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

خلاصه کتاب ١٣ اشتباه مهلک مدیران و طریقة اجتناب از آنها دابلیو. استیون بران

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصة کتاب ١٣اشتباه مهلک مدیران و طریقة اجتناب از آنها دابلیو. استیون بران مترجم: لعیا موسایی می باشد. این فایل شامل 23 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf خلاصه کتاب مدیران کهنه کار تالیف وارن بنیس

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصة کتاب مدیران کهنه کار تالیف وارن بنیس ترجمه مهندس فضل الله امینی می باشد. این فایل شامل 29 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf خلاصه جلد اول کتاب نگاهی دوباره به تربیت اسلامی اثر دکتر خسرو باقری

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصة جلد اول کتاب نگاهی دوباره به تربیت اسلامی اثر دکتر خسرو باقری می باشد. این فایل شامل 49 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

 فایل pdf خلاصة کتاب کاتلر در مدیریت بازار تالیف فیلیپ کاتلر

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصة کتاب کاتلر در مدیریت بازار تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه دکتر عبدالرضا رضایی نژادمی باشد. این فایل شامل 25 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

انواع پاورپوینت با بیش از پنجاه هزار موضوعات علمی متفاوت جزوات درسی و دانشگاهی خلاصه کتاب,مقاله,تحقیق, پروژه ها,طرح تفصیلی, و ....برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری درزمینه تمامی رشته های علوم پایه و علوم انسانی, فنی مهندسی و دکتری....