مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

سلام خوش آمدید

۱۹۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

دریافت فایل

پاورپوینت انواع تقلب در صنایع غذایی 

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت انواع تقلب در صنایع غذایی (رشته صنایع غذایی) می باشد. این فایل شامل 19 اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در غالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

جزوه فصل چهارم کتاب ترمودینامیک تالیف ون وایلن pdf

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf جزوه فصل چهارم کتاب ترمودینامیک تالیف ون وایلن تحلیل حجم کنترل می باشد. این فایل شامل 13 صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

جزوه فصل سوم کتاب ترمودینامیک تالیف ون وایلن pdf

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf جزوه فصل سوم کتاب ترمودینامیک تالیف ون وایلن مقدمه ای بر قانون اول ترمودینامیک می باشد. این فایل شامل 16 صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود جزوه فصل دوم کتاب ترمودینامیک تالیف ون وایلن

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf جزوه فصل دوم کتاب ترمودینامیک خواص ماده خالص تالیف ون وایلن می باشد. این فایل شامل 32 صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود جزوه فصل اول کتاب ترمودینامیک ون وایلن

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf جزوه فصل اول کتاب ترمودینامیک تالیف ون وایلن می باشد. این فایل شامل 21 صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود جزوه حقوق جزای اختصاصی 3 جرائم علیه اشخاص

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf جزوه حقوق جزای اختصاصی 3 جرائم علیه اشخاص بر مبنای کتاب دکتر میر محمد صادقی می باشد. این فایل شامل 74 صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

تحقیق بررسی شاخصهای روان سنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS)

توضیح مختصر درمورد فایل:

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf تحقیق تحت عنوان بررسی شاخصهای روان سنجی آزمون تشخیصی اوتیسم GARS می باشد. این فایل شامل 18 صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

خلاصه کتاب مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی حافظ نیا pdf

توضیح مختصر درمورد فایل:

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf خلاصه کتاب مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی (تجدید نظر اساسی با اضافات) تالیف دکتر محمد رضا حافظ نیا می باشد. این فایل شامل 44 صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

فایل بررسی میزان استرس شغلی در واحد های کم حادثه و پر حادثه شرکت هواپیمایی هما

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf پروژه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد تحت عنوان بررسی میزان استرس شغلی در واحدهای کم حادثه و پرحادثه شرکت هواپیمایی هما از نظر کارکنان آن شرکت در سالهای 1383-1384 می باشد. این فایل شامل 203 صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

جزوه درس اقتصاد کشاورزی دکتر محسن شوکت فدایی

توضیح مختصر درمورد فایل:

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf جزوه درس اقتصاد کشاورزی دکتر محسن شوکت فدایی می باشد. این فایل شامل 275 صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

انواع پاورپوینت با بیش از پنجاه هزار موضوعات علمی متفاوت جزوات درسی و دانشگاهی خلاصه کتاب,مقاله,تحقیق, پروژه ها,طرح تفصیلی, و ....برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری درزمینه تمامی رشته های علوم پایه و علوم انسانی, فنی مهندسی و دکتری....