مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

سلام خوش آمدید

۲۱۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

دریافت فایل

جزوه جمع بندی اطلاعات عمومی آزمونهای مختلف استخدامی کشور ویژه آزمون سردفتری

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه  جمع بندی اطلاعات عمومی (شناخت مسائل سیاسی ،اجتماعی، اقتصادی ،آموزشی ، فرهنگی و...) آزمونهای مختلف استخدامی کشور در 10 سال اخیر به همراه پاسخ آنها ویژه آزمون سر دفتری می باشد. این فایل شامل 80 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

جزوه درس میکروبیولوژی فصل دوم باکتری شناسی

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه درس میکروبیولوژی فصل دوم باکتری شناسی می باشد. این فایل شامل 23 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

 

دریافت فایل

جزوه درسی مجموعه متون فقه 64 صفحه pdf

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه درسی مجموعه متون فقه برگرفته از کتاب دو جلدی تحریرالروضه  جناب امینی و آیتی و کتاب فقه استدلالی دادمرزی می باشد. این فایل شامل 64 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

جزوه درس میکرو جامعه شناسی کلاس دهم تشریح جهان اجتماعی pdf

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه درس میکرو جامعه شناسی کلاس دهم  درس چهارم تشریح جهان اجتماعی (اجزا و لایه های جهان ) می باشد. این فایل شامل 15 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf مقاله تئوری توطئه یا فرآیندهای پنهان سیاسی

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل pdf مقاله تئوری توطئه یا فرآیندهای پنهان سیاسی می باشد. این فایل شامل 16 صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

پاورپوینت درس زبان تخصصی رشته تربیت بدنی 208 اسلاید

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت درس زبان تخصصی رشته تربیت بدنی می باشد. این فایل شامل 208 اسلاید زیبا پرمحتوا و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت روشهای طراحی پله های بتن آرمه

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت روشهای طراحی پله های بتن آرمه می باشد. این فایل شامل 26 اسلاید زیبا پرمحتوا و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

پاورپوینت کنترل کیفیت لاستیک و پلاستیک و روشهای تزریق

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت کنترل کیفیت لاستیک و پلاستیک و روشهای تزریق می باشد. این فایل شامل 32 اسلاید زیبا پرمحتوا و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودیها

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودیها می باشد. این فایل شامل 39 اسلاید زیبا پرمحتوا و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

پاورپوینت آشنایی با مهندسی صنایع و جایگاه آن در میان دانشها

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت آشنایی با مهندسی صنایع و جایگاه آن در میان دانشها می باشد. این فایل شامل 26 اسلاید زیبا پرمحتوا و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری ودانلود نمایید.

انواع پاورپوینت با بیش از پنجاه هزار موضوعات علمی متفاوت جزوات درسی و دانشگاهی خلاصه کتاب,مقاله,تحقیق, پروژه ها,طرح تفصیلی, و ....برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری درزمینه تمامی رشته های علوم پایه و علوم انسانی, فنی مهندسی و دکتری....