مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

سلام خوش آمدید

۶۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده بر اساس کتاب ل.کرمن

دانشجویان وکاربران گرامی فایل که هم اکنون معرف حضور شماست پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده بر اساس کتاب ل. کرمن روان شناسی بالینی کودک می باشد. این فایل شامل 52 اسلاید زیبا و سودمند می باشد که برای سهولت مطالعه و یادگیری شما عزیزان و سروران گرامی در غالب فایل ppt تهیه و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

 پاورپوینت کتاب روان شناسی رشد1 دکتر شعاری نژاد

دانشجویان وکاربران گرامی فایل که هم اکنون معرف حضور شماست پاورپوینت کتاب روان شناسی رشد یک تالیف دکتر علی اکبر شعاری نژاد می باشد. این فایل شامل 12 فصل و 191 اسلاید زیبا و سودمند می باشد که برای سهولت مطالع و یادگیری شما عزیزان و سروران گرامی در غالب فایل ppt تهیه وهم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود جزوه روان شناسی - روان سنجی همراه با سوالات تستی و پاسخنامه

دانشجویان و کاربران گرامی :فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جزوه روان شناسی -روان سنجی می باشد این فایل حاوی خلاصه کتاب روان سنجی به همراه سوالات تستی و پاسخ نامه می باشد. این جزوه ویژه آزمونهای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری روان شناسی است.این فایل بسیار ارزشمند در غالب pdf و شامل 76 صفحه آماده دانلود می باشد. درصورت تمایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت طلاق روانی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع

کاربران و دانشجویان گرامی : فایلی که هم اکنون آماده دانلود می باشد پاورپوینت طلاق روانی ونا بسامانی های نظام خانواده و اجتماع می باشد که در 14 اسلاید زیبا و ارزشمند تهیه شده است. این فایل بیانگر تعریف طلاق روانی،نابسامانی های نظام خانواده، نابسامانی های نظام اجتماعی و غیره می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کودکان استثنایی ppt

دانشجویان و کابران گرامی :فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد پاورپوینت کودکان استثنایی است .این فایل ویژه رشته های روان شناسی ،روان شناسی بالینی رشته های علوم تربیتی و مشاوره می باشد. این فایل شامل 30 اسلاید زیبا و سودمند و پر محتواست که هم اکنون آماده دانلود می باشد. درصورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت روان شناسی نوجوان ppt

کاربران و دانشجویان گرامی : فایلی که هم اکنون آماده دانلود می باشد پاورپوینت روان شناسی نوجوان می باشد که در 68 اسلاید زیبا و ارزش مند تهیه شده است. این فایل بیانگر تعریف روان شناسی نوجوان ،ویژگی های نوجوان، استقلال خواهی و غیره می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

پاورپوینت مهارت حل مسأله و تصمیم گیری

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست پاورپوینت مهارت حل مسأله و تصمیم گیری می باشد.این فایل بیانگر یادگیری مراحل حل مساله ، بدست آوردن راه حل،یادگیری مراحل تصمیم گیری ،انجام تصمیم گیری های سخت،تصمیم گیری درمورد موضوعات مهم زندگی و....می باشد. این پاورپوینت زیبا درغالب فایل ppt وشامل 57 اسلاید زیبا و سودمند  و با ارزش می باشد.در صورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت رشد شناخت اجتماعی رشته های روان شناسی و دانشگاهی

کاربران و دانشجویان گرامی : فایلی که هم اکنون آماده دانلود می باشد پاورپوینت رشد شناخت اجتماعی می باشد که در 52 اسلاید زیبا و ارزشمند تهیه شده است.امیدواریم که مفید وسودمند بوده و مورد استفاده  شما عزیزان و سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت روان شناسی ورزش ppt

کاربران و دانشجویان گرامی : فایلی که هم اکنون آماده دانلود می باشد پاورپوینت روان شناسی ورزش می باشد که در 31 اسلاید زیبا و ارزشمند تهیه شده است. این فایل بیانگر تعریف روان شناسی ورزشی ، طبقه بندی و کاربرد روان شناسی ورزشی می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مواد مخدر و انواع ،عوارض و راههای درمان آن

قابل توجه کاربران گرامی: فایل حاضر که معرف حضور شماست پاورپوینت مواد مخدر و انواع آن و اعتیاد به مواد مخدر و راههای درمان اعتیاد به این ماده مخرب در 91 اسلاید زیبا  و شامل اعتیاد به مواد مخدر و درمان آن، اعتیاد، مواد مخدر ،اعتیاد به مواد،ترک مواد ،مواد افیونی ،راههای ترک اعتیاد ،معتاد ،تریاک ،حشیش ،اعتیاد به مواد صنعتی ،عوارض اعتیاد ،انواع اعتیاد، مشکلات اعتیاد ،راه پیشگیری از اعتیاد و منابع می باشد.درصورت تمایل می توانید این فایل ازشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

انواع پاورپوینت با بیش از پنجاه هزار موضوعات علمی متفاوت جزوات درسی و دانشگاهی خلاصه کتاب,مقاله,تحقیق, پروژه ها,طرح تفصیلی, و ....برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری درزمینه تمامی رشته های علوم پایه و علوم انسانی, فنی مهندسی و دکتری....