مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

سلام خوش آمدید

۱۵۰ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

دریافت فایل

فایل pdf پروژه اصول طراحی داخلی بیمارستان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf پروژه اصول طراحی داخلی بیمارستان می باشد. این فایل شامل22 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

خلاصه کتاب رهاگشتن از گذشته اشو (منتخبی از مقالات اشو تایمز)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب رهاگشتن از گذشته اشو (منتخبی از مقالات موجود در مجله اشو تایمز) نسخه آسیایی دسامبر 1999 می باشد. این فایل شامل40 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf خلاصه کتاب با خورشید شامگاه اشو (گفتارهایی از ذن)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب با خورشید شامگاه اشو (گفتارهایی از ذن) ترجمه فریبا مقدم چاپ اول 1382 می باشد. این فایل شامل122 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

فایل pdf خلاصه کتاب خلاقیت اشو (آزاد سازی نیروهای درون )

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب خلاقیت اشو (آزاد سازی نیروهای درون )راهکارهایی برای یک زندگی جدید ترجمه مرجان فرجی چاپ 1380 می باشد. این فایل شامل174 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

فایل جزوه درس نقشه خوانی ابزار دقیق فصل دهم pdf

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه درس نقشه خوانی ابزار دقیق فصل دهم می باشد. این فایل شامل 16 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf کتاب کار ریاضی کلاس چهارم دبستان (مجموعه تمرین های ریاضی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf کتاب کار ریاضی کلاس چهارم دبستان (مجموعه تمرین های ریاضی) فصل اول تا فصل ششم می باشد. این فایل شامل 70 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf گزارش طرح توسعه و عمران (جامع) شهر نطنز

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf گزارش طرح توسعه و عمران (جامع) شهر نطنز می باشد. این فایل شامل 191 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

فایل پاورپوینت رابطه مدیریت استراتژیک و منابع انسانی

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با موضوع رابطه مدیریت استراتژیک و منابع انسانی می باشد. این فایل شامل 29 اسلاید زیبا پرمحتوا و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورزت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری ودانلود نمایید.

دریافت فایل

فایل پاورپوینت نظریه آلفرد آدلر 26 اسلاید ppt

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با موضوع نظریه آلفرد آدلر (روان شناس فرد نگر) می باشد. این فایل شامل 26 اسلاید زیبا پرمحتوا و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود ومورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورزت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری ودانلود نمایید.

دریافت فایل

pdf جزوه حقوق مدنی 6 دکتر دلاور برادران

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه حقوق مدنی 6 دکتر دلاور برادران می باشد. این فایل شامل 102 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

انواع پاورپوینت با بیش از پنجاه هزار موضوعات علمی متفاوت جزوات درسی و دانشگاهی خلاصه کتاب,مقاله,تحقیق, پروژه ها,طرح تفصیلی, و ....برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری درزمینه تمامی رشته های علوم پایه و علوم انسانی, فنی مهندسی و دکتری....