مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

سلام خوش آمدید

۱۸۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

دریافت فایل

دانلود سوالات انگل شناسی( 300 تست انگل شناسی همراه با جواب سوالات)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf سوالات (300 تست انگل شناسی همراه با جواب سوالات) می باشد. این فایل شامل 91 صفحه می باشد و در قالب فرمتpdf تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود خلاصه کتاب مختصر حقوق بین الملل عمومی 2 و1 تالیف مسلم یعقوبی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf خلاصه کتاب مختصر حقوق بین الملل عمومی 2 و 1 تالیف مسلم یعقوبی چهار بخش اول کتاب می باشد. این فایل شامل 20 صفحه می باشد و در قالب فرمتpdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود جزوه اصول طراحی قالب های آهنگری

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه اصول طراحی قالب های آهنگری (شکل دادن فلزات) می باشد. این فایل شامل 31 صفحه می باشد و در قالب فرمتpdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود فایل pdf پاورپوینت آزمون هوش آدمک (گودیناف)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf پاورپوینت خلاصه کتاب آزمون هوش آدمک (گودیناف) سن اجرا: از 3 تا 13 سال می باشد. این فایل شامل 46 صفحه می باشد و در قالب فرمتpdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود حل المسائل سینماتیک و دینامیک ماشینها «مارتین» تالیف محمد رسول نجفی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf حل المسائل سینماتیک و دینامیک ماشینها «مارتین» تالیف محمد رسول نجفی ، سعید صفار ،و محمدحسن صدفی از فصل اول تا فصل ششم می باشد. این فایل شامل 78 صفحه می باشد و در قالب فرمتpdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود طرح درس و برنامه معاینه فیزیکی (I) دوره مقدماتی پزشکی بالینی IC M I

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf طرح درس و برنامه معاینه فیزیکی (I) دوره مقدماتی پزشکی بالینی IC M I می باشد. این فایل شامل 21 صفحه می باشد و در قالب فرمتpdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود جزوه حقوق بین الملل عمومی (حقوق دریاها) دکتر بیگدلی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس حقوق بین الملل عمومی (حقوق دریاها) دکتر بیگدلی می باشد. این فایل شامل 10 صفحه می باشد و در قالب فرمتpdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود جزوه حقوق اداری (1) تالیف منوچهر طباطبایی موتمنی ازصفحه1 تا صفحه 250

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس حقوق اداری (1) تالیف منوچهر طباطبایی موتمنی ازصفحه1 تا صفحه 250 می باشد. این فایل شامل 29 صفحه می باشد و در قالب فرمتpdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود جزوه درس جراحی (تومور ریه و پلور)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس جراحی (تومور ریه و پلور) می باشد. این فایل شامل 18 صفحه می باشد و در قالب فرمتpdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دریافت فایل

دانلود جزوه درس جراحی اعصاب (کمر درد های دیسکو ژنیک)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس جراحی اعصاب (کمر درد های دیسکو ژنیک) می باشد. این فایل شامل 9 صفحه می باشد و در قالب فرمتpdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

انواع پاورپوینت با بیش از پنجاه هزار موضوعات علمی متفاوت جزوات درسی و دانشگاهی خلاصه کتاب,مقاله,تحقیق, پروژه ها,طرح تفصیلی, و ....برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری درزمینه تمامی رشته های علوم پایه و علوم انسانی, فنی مهندسی و دکتری....