مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و معتبرترین سایت علمی آموزشی

سلام خوش آمدید

دریافت فایل

دانلود فایل جزوه گیاهان دارویی مفید در بیماریها رضا پور دست گردان

طب سنتی از دیرباز در خاورمیانه و خاوردور از اهمیت به سزایی برخوردار بوده است که با مخاطبان زیادی روبرو بوده است. موضوع معالجه با گیاهان طبی کم و بیش مطرح است. بنابراین، از اوایل قرن بیستم تاکنون یک بحث و جدال تمام نشدنی در کلیۀ کشورهای اروپا و آمریکا بین طرفداران داروهای گیاهی و داروهای مصنوعی ساخت لابراتوارها وجود داشته است و همین طور ادامه دارد ولی روی هم رفته، می توان گفت تمایلات طبیعی و فطری مردم در کشورهای متمدن کنونی بیش تر به طرف داروهای گیاهی است که خواص شگفت انگیزشان می تواند جایگزین خوبی برای طب شیمیایی باشد .

کاربران گرامی جزوه  گیاهان دارویی مفید دردرمان بیماریها از رضا پور دست گردان در آبان ماه 1394 تنظیم شده است که شامل 126 صفحه می باشد. ما بر آن شدیم که برای سهولت مطالعه و دسترسی شما عزیزان این جزوه ارزشمند و مفید را درغالب فایل pdf عرضه نماییم .امیدواریم که مفید و سودمند بوده و مورد استفاده واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری نموده و دانلود نمایید.

انواع پاورپوینت با بیش از پنجاه هزار موضوعات علمی متفاوت جزوات درسی و دانشگاهی خلاصه کتاب,مقاله,تحقیق, پروژه ها,طرح تفصیلی, و ....برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری درزمینه تمامی رشته های علوم پایه و علوم انسانی, فنی مهندسی و دکتری....